❤❤با سلام ... ورود شمارا به ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ خوش آمد ميگويیم ....دوستان نظر یادتون نره.

❤❤ welcome to p30full.lxb.ir..❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤..p30full.loxblog.com....p30full.lxb.ir ❤❤

تصوير استاتيك

تصوير استاتيك

**کپی کردن عکس هایی که غیر قابل کپی هستند**
❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤
نرم افزار..فیلم..موزیک..مطالب

 

 

**کپی کردن عکس هایی که غیر قابل کپی هستند**

کپی عکس

حتما واسه شما هم اتفاق افتاده که گاهی وقتا بخواین یه عکس رو از توی یک سایت یا یه وبلاگ توی هارد خودتون ذخیره کنین.. اما تا کلیک می کنین می بینین که ای دل غافل کلیک راست کار نمی کنه!!! یا با یه جمله حال گیر مواجه میشین که مثلا میگه "اینجا دارای کپی رایت هست" یا مثلا "دیر اومدی زود می خوای بری؟" شما هم حتما حالتون گرفته میشه و بی خیال میشین.. اما یه چند تا راه حل اینجا وجود داره..

1_وقتی دیدین که کلیک راست کار نمیکنه اول کلیک چپ کنین و در حالی که کلیک چپ کردین حالا کلیک راست کنین.. این کار اکثرا جواب میده... اون وقت خیلی راحت عکستون رو کپی کنین!!!
2_اگه مورد بالا جواب نداد حالا وقتشه یه کار راحت دیگه انجام بدین .. از منوهای بالای صفحه internet explorer منوی file رو بزنین و بعدش گزینه save as رو بزنین و وبلاگ یا سایت رو یه جایی توی کامپیوترتون ذخیره کنین.. خوب حالا به آدرسی که وبلاگ رو save کردین برین و اونجا باید یه فایل ببینین که تصویرش مثل آیکون internet explorer هست و یه فولدر که توش بعضی از فایلهای صفحه ای که باز کرده بودین وجود داره.. حالا توی فولدر زرد رنگ برین و عکسی که می خواستین رو کپی کنین.
در ضمن واسه دوستانی که اطلاع ندارن هم بگم که اگه روی آیکون آبی رنگ کلیک کنین همون صفحه اینترنتی که باز کرده بودین دیده میشه و با پاک کردن history هم پاک نمیشه. روش خوبیه واسه save کردن مطالب علمی وبلاگها یا وبسایتها.. اگه هم وبسایتو نخواستین save کنین بعد از کپی کردن عکس می تونین پاکشون کنین..

نظرات9


نظرات شما عزیزان:

11
ساعت11:56---19 آبان 1392
قابل توجه علاقه مندان به دریافت لینک یک طرفه do flowlink

وبسایت ایکس ورد www.xword.ir در نظر دارد تعدادی لینک یک طرفه به نویسندگان مقالات و و بلاگ نویس ها اهدا نماید . شرایط دریافت لینک یک طرفه از این قرار است :

1- نوشتن یک مقاله با حداقل 300 کلمه در یکی از موضوعات زیر (به دلخواه ) :

پزشکی و سلامت , معرفی فیلم , آموزش زبان انگلیسی , لاغری و تناسب اندام , پوست و مو , خواص خوراکی ها , گیاهان دارویی , معرفی کتاب

2-کپی نبودن مطالب از دیگر سایت ها و وبلاگ ها

نویسندگان مقالات و وبلاگ نویس ها می توانند مقالات خود را به آدرس زیر ایمیل کنند تا پس از برسی , مطلب آن ها در سایت قرار گرفته و یک لینک یک طرفهdo flowlink نیز دریافت نمایند :

xword1123@gmail.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


**(بگـذار سرنـوشت هـر راهی را کـه میخواهـد برود، مـا راهمـان جداست** .......این ابـرهـا تـا میتواننـد ببـارنـد، مـا چتـرمان خداست)**=هرچی هستی همون باش و هرچی نیستی نگو کاش...... ......به بهترین سایت کاربردی خوش آمدید.دوستان منتظر نظرات خوبتون هستیم....
تاریخ روز
پخش آهنگ
آخرين مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ❤❤بهترین سایت کاربردی❤❤ و آدرس p30fullset.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان
آی پی شما
Your IP Adress